6 stycznia 2013

Favorite shop

Hej
ostatnio ktoś zadał mi pytanie o moją ulubioną markę i nie zastanawiałam się ani chwili - New Yorker. Ogrom ubrań z mojej szafy zostało zakupionych właśnie w tym sklepie. Zestaw ze zdjęć to niemalże w całości New Yorker (poza skarpetami i warkoczem). W kolekcji tej marki znalazłam perełki od dodatków po sukienki, buty i torebki. Zapewne obecne wyprzedaże powiększą moją szafę o kolejne zdobycze z tego sklepu - już nie mogę się doczekać wypadów do galerii:)









 / pictures by my sister Sylwia/
Warkocz to nowy trend, który strasznie mi się spodobał - odmładza i dodaje uroku:) Układanie włosów nie wychodzi mi najlepiej, dlatego świetnym rozwiązaniem był zakup gotowego warkocza w postaci opaski:)
Miałam napisać też coś o makijażu, ale co tu pisać - eyeliner, tusz, rozświetlający cień do powiek i wyrazista szminka:). Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. New Yorker był swego czasu jednym z najczęściej przeze mnie odwiedzanych podczas zakupów miejsc, obecnie jednak jego oferta nie przystaje już do mojego stylu. Powyższe zdjęcia ukazują przedziwny mix, mianowicie jak być dziewczęco uroczą, a zarazem drapieżnie i stuprocentowo kobieco seksowną - niełatwa to sztuka! Bardzo podoba mi się ten warkocz, stanowi znakomite zwieńczenie całości :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wygladasz
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. great idea to following Gloria!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. the zipper skirt is soooo cool!
    LVE
    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hi!!
    i love your hair!
    wanna follow each other?
    xxx
    www.themidniteblues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się fryzura;> super pomysł z tym waroczem

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie ;)
    inspirujące ;)
    zapraszam do mnie na okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, każdy jej element jest super!
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek i gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja ! uwielbiam taki styl.

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw, bardzo podobają mi się takie połączenia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica - genialna!
    zapraszam do obserwowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie bywam w New Yorker nawet nie wiem dlaczego :) Obserwujemy? http://egoistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...