1 maja 2013

fashion kids

Po dłuuugiej przerwie w blogowaniu powracam z inspiracjami dot. mody dziecięcej. Interesuję się tym tematem  coraz bardziej jako matka, ponieważ Pola ma już pół roczku, lada chwila zacznie siedzieć, a niedługo stawiać pierwsze kroki.
Chodząc po sklepach widzę typowo dziecięce cukierkowe ubranka, a przecież nie wszystko musi być różowe albo niebieskie. Fajnie popatrzeć na ciekawie ubrane nasze mini kopie i nie mam tu na myśli wystylizowanych laleczek z makijażem tuptających na obcasikach...temu "zjawisku" mówię stanowczo  NIE!!! Co sądzicie na ten temat? Do następnego :)

















                                                        / weheartit.com, fashionkids.nu /





7 komentarzy:

  1. Jestem zafascynowana ubiorem dzieci w tak modny i orginalny strój, jednak zauważyłam takie zjawisko, że dzieci właśnie wolą mieć kolorową bluzeczkę w kwiatuszki i do tego kolorowe getry - mam wrażenie, że wtedy czują się szczęśliwsze i bardziej w centrum uwagi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! <3 Wyglądają przecudownie! Wiadomo, co za dużo, to nie zdrowo, więc nawiązując do szpilek, czy makijażu również jestem na NIE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Szafeczka" jest przesłodka jak i wszystkie stylowe dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja uważam, że dzicie powinny byc wolne od mody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, przy dziewczynce to dopiero można poszaleć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...