6 maja 2015

Marynarka + etno print + Kraków


W ostatnim czasie mam wielkiego hopla na punkcie marynarek - mam już ich pokaźną kolekcję:) W tej ze zdjęć urzekł mnie etno print, skórzane klapy i ciekawa kolorystyka. Na co dzień noszę ją zarówno na elegancko jak i bardziej nowocześnie i niezobowiązująco. 

Kraków, w którym spędziłam weekend majowy, zaskoczył mnie i zachwycił. Spacer po starym mieście i uroczym Kazimierzu, czas spędzony w klimatycznych restauracjach i pubach, zabytki i góra zdjęć - super sprawa!

Zajezdnia tramwajowa - wielkie żeliwne okna, cegła - stanowiła świetne tło dla tej marynarki. Od dawna szukałam takiego klimatu na sesję...a kto szuka ten znajduje:) (cierpliwy nawet kamień ugotuje).










 /marynarka - Reserved, spodnie - New Yorker, torebka - sh/
zdjęcia Natalia i Brodi


26 komentarzy:

  1. Kurteczka świetna, super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka super.Bardzo ładnie prezentujesz się w tym blogu. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tutaj kontrastują te cegły w tle <3

    _____________________
    Fashionblogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta marynarka i zdjęcia mają bardzo fajny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina, z posta na post kwitniesz :) Marynarka piękna, klimat zdjęć również, ale to Ty tutaj "robisz" całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło to słyszeć:) dziękuję
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz, super narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja marynarka (też za nimi przepadam) :)
    Całość genialna :)
    W Krakowie niestety byłam tylko przejazdem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie musisz tam wpaść na dłużej bo warto - serio:)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Nooooo powiem Ci, że ta marynarka rzeczywiście robi mega wrażenie! :) ma niepowtarzalny, ciekawy print i absolutnie wyróżnia się na tle innych marynarek :)
    Broni się sama w sobie, nie potrzebuje jakiś zbędnychn ozdobników- bo gra pierwsze skrzypce :)
    Świetnie wyglądasz :)
    A kurczę dzisiaj byłam w Reserved i nie widziałam takiego cuda :/ co raz bardziej utwierdzam się w przkeonaniu, że ten nasz REserved jest jakiś ubogi grrrr :/

    Co byś powiedziała na wspólną obs? :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakieś dwa miesiące temu w Factory Poznań, więc pewnie dlatego nie mogłaś jej widzieć:) Czasem coś w Reserved się trafi, ale ogólnie nie jestem wielką fanką tego sklepu:)
      P.S. ja już Cię obserwuję:) - wpadaj.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. ja też tworze marynarkową kolekcję;p Ten etno print jest mega:) Bardzo mi się podoba;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że jest nas więcej - super:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Marynarkę masz piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta marynarka :) Wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna marynarka, bardzo lubię takie asymetryczne rozwiązania :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka jest super oryginalna! Całość zestawiłaś ze smakiem;) Co powiesz na wspólną obserwację, oczywiście, o ile Ci się u mnie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna marynarka, chętnie dołączyłabym ją do swojej marynarkowej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz, marynarka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe połączenie nowoczesnego kroju z etnicznym printem.

    OdpowiedzUsuń
  18. WSPANBNIAŁE POŁĄCZENIE!
    pozdrawiam kochana!

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarka idealnie komponuje się do spodni :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...