22 kwietnia 2014

Panterkowy zawrót głowy


Panterka to wzór dość kontrowersyjny – z jednej strony kojarzy mi się z kiczem, z drugiej strony, odpowiednio zestawiony potrafi być elegancki. Do tej pory raczej od niej stroniłam, myślę że po prostu potrzebowałam czasu, by do niej dojrzeć, ponieważ taki akcent niewątpliwie dodaje stylizacji charakteru. Warto też dodać, że panterka jest wzorem ponadczasowym, co w praktyce oznacza, że gdy zagości w naszej szafie, na pewno zadomowi się na dłużej :) (byle tylko nie była nadużywana, bo przesada nigdy nie jest wskazana :) )

Zdjęcia tym razem zrobiliśmy w Bydgoskiej Wenecji – muszę się przyznać, że z roku na rok Bydgoszcz jest coraz ładniejsza i z wielką przyjemnością odwiedzam rodzinne strony :) Jedyną rzeczą, która mnie dziwi to fakt, jak pusto jest w centrum. W czasie Świąt bywałam na starówce kilka razy w różnych porach i brakowało mi miejskiego tłoku - gdzie się podziali wszyscy Bydgoszczanie?













/ bluzka w panterkę – Marie Lund via Van Graaf %; marynarka – Mango via Factory Outlet %; spodnie – Rich & Skinny via TK Maxx %; buty – BCBG via TK Maxx / 
Zdjęcia: Łukasz Nowakowski

19 komentarzy:

  1. Ale masz genialny nagłówek, już Cię polubiłam, widać że masz dystans i poczucie humoru :) W takim wydaniu panterka wygląda świetnie, bardzo stylowo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i cieszę się, ze nagłówek się podoba :)

      Usuń
  2. Bydgoszczanie biesiadowali przy stole świątecznym, zajadając się święconką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wielki Czwartek? :) To trochę za wcześnie ^^

      Usuń
    2. w czwartek piekli baby, peklowali schaby i malowali jaja :)

      Usuń
    3. Ojjj faktycznie zajęci byli :)

      Usuń
  3. Super! Szpile i marynara wymiatają w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szpilki. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ! kocham ten print <3

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka awww cudo a w bydgoskiej wenecji nie byłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Bardzo podoba mi się starówka w Bydgoszczy:)

      Usuń
  7. Aj te Bydgoskie uliczki znam na pamięć jak ja za nimi tęsknie <3 <3 Świetne zdjęcia, ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpilki i torebka świetne!

    A ja zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ale jeżeli się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny zestaw i wtym wydaniu panterka na pewno nie wygląda kiczowato:) super

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! *.*
    zapraszam :) http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oh, wow! you are so stylish!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...