23 października 2013

Fall in fall


Zakochać się w jesieni – nietrudno - szczególnie, gdy uwodzi nas jak tegoroczna. Mimo krótkich dni (ojj za krótkich) staram się je wykorzystać do maksimum. Zachęcam was do tego samego! Ten prawdopodobnie ostatni, piękny i ciepły tydzień warto spędzić na świeżym powietrzu, spacerowaniu, zbieraniu kolorowych liści i nie dajcie się depresyjnym wieczorom! Mam nadzieję, że te zdjęcia zachęcą Was do aktywnego spożytkowania czasu :) A od przyszłego tygodnia zapowiadane są mróz i śnieg... Brr! 

Szał na bordowe (burgundowe? ^^) rurki zaczął się już rok temu, trochę spóźniona sama zostałam przezeń wciągnięta. Nie skusiłam się na nie dlatego, że bordowe rurki to coś, co trzeba mieć w swojej szafie też w tym sezonie, ale dlatego, że mnie urzekły: swoim kolorem, wzorem i tym, że jak je ubrałam poczułam się, jakby były uszyte specjalnie dla mnie. :) Do spodni dobrałam koszulę w kratę oraz klasyczną, granatową marynarkę, która dodała całości trochę elegancji, a także sprawiła, że nie zmarzłam w weekendowe, październikowe popołudnie ^^ 














/ pants - Diesel (TK Maxx); shirt - Vero Moda (Factory Outlet); blazer - Mango (Factory Outlet); shoes - Miss Sixty (TK Maxx) - bought last season / 
photos by Łukasz Nowakowski

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Och dziękuję, przekażę fotografowi ^^

      Usuń
  2. Tak. Zgadzam sie. Zdjecia z klimatem. Swietnie sie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz w tych portkach, a reszta stroju idealnie sie z nimi kompomuje! A i ja potwierdzam - zdjecia sa piekne..
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula ;) pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fotogeniczną twarz... ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. bez 2 zdan kocham sie w Twoich spodniach ! :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie wyszło, idealnie współgra ten zestaw z jesiennymi barwami :-) Ja w niedzielę , wybyłam do lasu :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo kobieco i zmysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja i piękne fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się :)
    Ja też dopiero w tym roku dojrzałam do burgundowych spodni ...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co głupio podążać za modą - nośmy rzeczy wtedy, kiedy znajdziemy tą jedyną dla nas:)

      Usuń
  11. świetne zdjęcia, rurki są super ;-)
    masz rację, trzeba korzystać z ostatnich, ładnych dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity klimat mają te zdjęcia :)

    http://www.lokal-nieczynny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się koszula i marynarka :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam obiekcje co do koszuli w kratę, czy do mnie pasuje, ale w końcu namówił mnie mój chłopak (z czego jestem bardzo zadowolona :) )

      Usuń
  14. Love those pants. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz!! Wspaniała kratka!! ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za komentarz! ;)
    Świetna stylizacja!!! ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam:
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się , ciekawie wyglądasz szczególnie koszula z marynarką jest naprawdę fajnie zestawiona , pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. The color of those pants is amazing. Love the photos!

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula i spodnie bardzo fajne, a poza tym wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  21. The burgundy colour goes really well with that dark blue jacket ;)

    indraexclusive.blogspot.com
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie:)
    obserwuje ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...